Thursday, April 1, 2010

esok Yg DituNGGu

NAk cITEr gak~ngenge..xsaba jumpe my hubby soK..suda 2 minggu Tidak KEtemu...suda rindu BAngat sama Kamu~
RAyhan Hatta : MInggu Keje Ni anak Mama Sgt MEmahami n xbanyak ragam...thanx sayang...tdo poN awal..i can Leave Him In HIS Bed N pegI jemUr kaen ke basuh kaen ke smayang ke n wat ape lagik yg patot2...suda pandai senyum n ketawa..suda banyak cakap...Suda pandai membuatkan ati saya rindu sgt ngan cakap2 n suare2 dier (dulu pon rindu tapi skang da kuar suare manje die tu watt saya lagik xcited oke...)
keje : so far so good...walopon masuk kelas tuh raser macam bedebar+kekok+ntahpaper+malu pon ader oke...yela da lame xkene pandang ngan ramai orang...rser macam diorang tgk baju saya...tgk mUlut saya cakap ape...tgk make up saye (de ke saya make up??)...tgk kasut saya (kasut baru oke...shoppin dulu b4 balik)...nbeg saye (yea...saya suke nbeg baru yg dibeli oleh hubby saye)...tapi nama pon norazurashima JAmaludin...bile da masuk kelas..hem...ilangLA suME tu...manjang membebel oke...suke=)
tu je nak citer arini....malaz nak type da..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...