Tuesday, April 20, 2010

WikEn Yg LAlu...

Wiken Yg LAlu..saya Dan HAtta TElah PulanG ke KAmPung HAlamAn di TEMErlOh pahang...oleh kerana papa hatta Yg DirinDui tiDak PUlang MEneMui KAmi, MAka NEneK hatTA telah MEnGAmbIl Off PAda HAri JUMaat Yg LAlu Dan MEnAiki Bas Ke kuAla LumPur utk MEnGirinGI kami BErduA (TEriMA kasih Daun KEladi Nenek...Really AppreciAte It..MUAhsss)...saya pON menGambIl Off PAda PetanG iTu...PAda 1215 Saya PUlang ke RUmah MEnGAmbIl BArang2 YG mau Dibawa pULAng Ke kampung (BAju anak Saya Sume saya bawak..) jadi KErete sgt Penuh.hehe..lebey kURang Kol 1240 saya mengamBil hatta Di taska...Oh Semasa PErjalanan saya semPat MEnoPup tng N anak saya menanGIS...saya rase sedey lihat die begitu jadi saya berhenti d rNr sg bUloh...Saya peluk dan die diam (rupenye die nak dipeluk)..bile sy letak die dalam carseat die nanges lagi...saya suapkan susu dan Hatta Minum dengan TEnang...PAstu tetIDo...oh~mengantuk rupenyer..Saya pon tros amek mum Di pekeliling n balik Ke tEmeloh...sinGGAh seKejap kat burger KIng MAkan..N Tros baliK...sampai Around Kol 4...HEm sinGGAh umah MonyanG hatta N ada KAt ctu LEbey KUrang 2jam (RAmai Yg rIndu AnaK saya)...Anak saya PULA melIHat2 sekeliLing..yela uma die kat kl MAne der LApang camtu...bunYI ayam pOn die Pelik...He LOOked arouND banyak kali giler...MY son2...Clever Boy=)
PAstU balik UMa nenek HAtta...die sgt sronok..Becakap tanpa henti..ketawa n senyum..oH kUBAhagia~
Ari ahad plak Nenek, MUmmY dhe n MummY B teman PUlang Ke kl..ToK pa mEnyUSuL kemuDian...kami sinGGAh di sogo N ShoppIng..haha..JUMpe mUmmy Mieq di sana...HAtta sgT spOrting N membeli BElah besama kami..die cume nanges bile lapar je...acT saya da prepare susu Ibu utk hatta 3 bOTol tapi sayangnye susu Itu telaH Basi..HAtta xsukE susu formuLA..jadi saya bf hatta Di sogo..saya xmalu pON tapi rase bahagie..sebab bleh susukan die...pelikkan..besenye org malu..malah saya penah juga rase kenapa de org bf anak di khalayak ramai...xmalu ke..skg saya da rase..naluri keibuan itu melebihi segala2nye..alhamdulillah..hatta kenyang dan tido..saya tidaklah bf die depan sume org..adela tempat tesorok itu..hehe..pulang ke rumah hatta tdo nyenyak....n tok pa nenek mummy dhe n mummy b pulang ke temerloh kOl 2 n sampai kol 345 pg..thanx to them sebab besusa payah demi hatta n mama...

hatta BEreHAt di StRollernYE

hatta Suda iNgIN BAngUn=)

2 comments:

me_maliana said...

go go bF ur bb!!jgn segan silu..hahhaa..
Kerja yg paling suci murni utk bb..hehehe..

NoRazUraShIma said...

yela kak...tiaada MAlu LAgik..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...