Monday, May 3, 2010

cerita denGgi...KetidaksihaTAn





gamba Semasa saya BAru BAik demam denGGi...MAse ni suda sehat SedikIt..siPi2 PEning MAsiH terasa...saya Demam Dari hari RAbu Lagik...DaPAt mc..tHEn last Wik Saya mc LAgi DenGGi..kene amek darah setiap hari slame sminggu...NAseb baiK anak KEsayanGAn saya Tidak Demam..terimA kasiH daun KEladi KEpada HubbY saya kerana MEnjaga saya dan bercuti lame...Sayang Abang...suami saya datang kL hari khamis maLAm..sampai ahad malam..isnIn sampai gm MAlam tu saya datang kl SmuLa..tHEn cuTi sampai smalAm..thanx sgt2...JAuh OKe...PUsing2 dari kl-gm-pasirpUTEh-Gm-Kl-TemelOh-TroLAk-Gm-PasirPUteh-Kb-Gm...huh jauhnyer perjalanan...thanx dearie....my son sgtla baek..tidak meragam...alhamdulillah...hatta tIdak demam...terima KAsih jUGA kepada my Mum n dad...n all My sis...kerana menjaga anak saya sepanjang ketidaksihatan saya..terima kasih juga buat mum in law yg datang menjaga saya...terima kasih tidak terhingga...xluPE kepada kak ansu yg menghantar dan menemani saya ke klinik pada ari isnin yg lalu..
ps: sedikit kecewa dengan doc yg merawat saya...very lack of explaination..beb..korang doktor..kenela nice dgn patient...korang pilih kerjaya ni kan...so..tolongla lebih concern bout others..korangkan pandai...sekadar luahan hati...kalu terasa ubahla diri...

2 comments:

bEsARnYA ErTI sEbuAH sYuKUr said...

MEMANG KURANG EXPLANATION. PLATLET SHEMA 108 SAHAJA (NORMAL 150) TAPI DR SUH BALIK. ESOK DATANG CHECK LAGI. KALAU TURUN LAGI, MASUK WAD. ESOKNYA, SI SHEMA PEGI KLINIK, TURUN JADI 80, TAPI TAK MASUK WAD JUGA, PELIKKAN? RUPA-RUPANYA, ADA SEBAB YANG KONKRIT KENAPA DIA TAK MASUKKAN SHEMA KE DALAM WAD.
NAK TAHU KENAPA???? KERANA Hb DIA TINGGI.
TANDA TANYA TERUS MENJADI TANDA TANYA DAN MENJADI KEMARAHAN DAN KERISAUAN .... HANYA KERANA SATU SEBAB...
DR TIDAK MEMBERI EXPLANATION.
DR-DR, PLZ LAH.. LUANGKAN LAH 2 MINIT SELEPAS SETIAP RAWATAN UNTUK MEMBERI SEDIKIT PENERANGAN YANG MELEGAKAN.
PATIENT2, TOLONGLAH TANYA DR ANDA SEKIRANYA ANDA TIDAK FAHAM ATAU TIDAK BERPUAS HATI. DR-DR SEDIA MENJAWAB.

NoRazUraShIma said...

btol kaksu...walopon kite xsepandai doktor tapi kite pon paham kalu dr explain...ape salahnye bagitau supaya kerisauan kite tidak berada di tahap max..n kite pon kene blaja bertanya=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...