Thursday, October 28, 2010

Bile RindU datanG betandanG

Hem...saya Rindu suamI saya..mungKin ORang laen kate saya poyo or sumting..tapikan kalu org yg pjj macam saya..mesti diorang tau rsnyer...bile sampai ari minggu mesti saya tertunggu2 kedatangan suami saya ke kl..yg xbestnye cuti kami xsame..suamiku jumaat sabtu..n ak sabtu ahad..menjadikan masa kami together amat pendek...amat xcukup utk kami bekasih sayang n blaja memahami n mencintai dgn lebih lagi..rayhan si kecik mesti xpuas bemesra dgn papanyer..yela..jmp pon skali sminggu..tu pon kalu suami xbz..kadang2 balik 2 minggu skali je..kadang2 sehari je jumpe..sampai pagi balik malam..saya doakan saya suami dan rayhan tabah...sungguh kadang2 rase rindu tu datang saya xlarat da nak pasrah..smoga Allah memudahkn jaLAn utk kami besatu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...