Saturday, October 23, 2010

Owh..

Saya Ade Terbaca My stuDent Pye blog...DIe ada MentioN abOut pEnGAjar Used Their BumP rather THan tHEir Mind..ade KE patot Cakap Camtu..U oll KEne PAham...yang XsuME cara OranG tu same ngan u Oll..maksudnyer...Kite sebgai manusia kene acceptla Cara Org tu..saya xnaFikan kadanG2 Ada Pengajar yg moOdy..ade PEngajaR yg GaranG..Tapi u Oll Kene TaU..All PEngajar Nak KoranG berjAya..iN fAct KitoranG sebenArnye KAlu Ignore JEk Masalah Disiplin korang Xpe..Bleh Je..LagiK snG keje Kitorang..seBAb syg koraNGla Most of PEngajar garang etc...K??nnt bILe da KEje da BEsa Maybe mEnde Ni Akan jadik satu MEnde Yg kite Hargai...penah 1 of my student Bagi satu PEnyataan MAsalah (mase KElas research) Yang ak rase sgt bias...Katanye 'Pengajar tidak MenghOrmati stUdenT Bagaimana student nak hormat pengajar?'..haihs..bile ak dengar rase macam nak pengsan oke...
Buat All My student..saYa mewakIli TEnaga pengajar amAt mengharapkan kAmu berjaya bukan setakat berjaya dengan jawatan yg kamu sume pegang tapi berjaya jadi manusia yang boleh membimbing diri sendiri..kami bukanla orG yang Perfect..ada juga salah n khilaf di mana2...tapi u Have To Know dat we reallY want u to Be somebody..even better THan us=)
p/s : saya bengang dengan seorang yg berjawatan m****n di hospital temerloh..kalau pon awak nak tegur saya sile jg saya pye batas profesionalisme oke..saya bukan staf awak.tegurla baik2..cakap puan..masuk ward kene pkai labcoat ye..ni pertikai macam2..nametagla...dress code r..weh ak pon taula dress code kerajaan...ak u41 tau..walaupon ko banyak pengalaman pr xde nak watpe..bongek....kalu awak rase awak hormonal imbalance sile amekHRT oke...
siLA abaikAn saya yg emo

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...