Friday, October 22, 2010

SAya RinDu DIEr~mood cHEnTA DatanG



SApE Ye Yg Saya RiDu Itu??MEStilA buaH Hati PEngarang Jantung Saya Yang 1 mOhd Shah affende KAmaruddin..oH..NAmpaknYE minggu inI tidak KEtemULa saya denGAn die KErana Die Sgt BZ minggu Ini..SmestiNYA hari Minggu Saya SepI tanPanYE...HAihs Nampaknye sume org KEne Dgr LUahan Hati saya HAri Ni..
No DoUbt Bile KAwen Pjj niH mmgLA BAnyak suNggUh KEsannYE...KEsan Positif Ada NEgatif Pon Ade...ConToHnye (ConToHNyer Cik abg sayang)
1. BIle Majuk or Gado SUsa Nak Jumpe Mintak Maaf..kenEla melalui Kal or sms Which Is nOt effeCtive At All..KAdang2 text Ni lagik MeninGKAtkan Tahap KetidakFAhaman KEpada Masalah
2. Bile Kite JAoh Ni perasaan Rindu Tuh KonPem MEmbUak2 which is good Sebab BIle JUmpe Kite verY lOving2...Xmo gado2..spEnd Time TogetHer2..i Like
3. MEnGAjaR Saya eRtI BerdIKAri yg amat sgt..Masa lom ada anAk quite easy MAa..jg diri Sendiri JEk..tapi Bile ada anak ni..amat mencabar oke..xcaya tyla couple yg jg anak besama..pon mencabarkan??ni pulak jg sorang...
4. SuME payment ke prob ke kene settle sendirik..WAH..ni pon satu k..bil senangla..cimbclicks jek..kalu nak anta anak check up ke urusan bank ke n so on kenela pandai2..tapi i xrisaula..ada my hubby s my guidance online=)
5. semangat gileer tiap2 minggu NAk masak MAkanan KEgemaran Hubby wpOn kadang2 masak xbape nak jadik or pedas..opss..sorry darling..i slalu susa mau budget itu cili..haish
ape2 Pon saya sgt berharap kami bleh dok besama in a year...baru rayhan bleh ada adik.ngehngehngeh...
p/s : Abang sayaNg..b Sayang sgt sama abg YE..wpOn abg garang kadang2 (ops) tp i know its for our own good...sorry YE kadang2 i'm a bit degil..i alwiz pray for our happiness N may Allah Bless Our relation forever..

B SayAng PA...
KEnal : 2002
COuPLed : 2007
EnggagEd : 1 june 2008
MArried : 25 jan 2009

4 comments:

hAlizAmAHdi said...

hihi...lama da cik shima pjj..bile nak dok dekat2 ni... :) sabar ye...

NoRazUraShIma said...

xsabar da..sgt2..=(

Susu said...

Selamat bercinta... Kita serupa... kita serupa...

NoRazUraShIma said...

serupa..bercinta n bercinta n bercinta lagi setiap hari kepada org yg sama

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...