Wednesday, December 29, 2010

tURn A nEW lEAF

What the caterpillar calls the end of the world, the master calls a butterfly – Richard Bach
Change is not always a bad thing.
 wHEN wE tALk ABOUT CHANGING WHAT APPEAR IN MY miND arE bleH ke??sUSA ke??okE kE??HEM...YET CHANGING IS SOmETHiNG DAT wE ShOUlD dO iF ITS gOD FOR uS AT thE END of THE DAy..ALtHOUGH cHANGING dO HARD fOR US...SAPE kaTE bERUBAH NI SENANG??sUSA sEBENaRNye.SAma ADE bERUBAH itU ke ARAH yG leBIh BaIK mAHUpuN LEBiH bURUK..(SEBENaRnye BERUbaH leBiH bURUK iTU SENANG)..YElah..i admIt Beubah Ke arah LebIh Buruk LebIh senaNg..coNtoHNYE..KAlu Dulu SaYA bOleh Besabar Dgn KErenAH org..TErima dengan kool tapi skrang saYa lebih Mudah Marah (wpoN menGutuk di dalaM hati sahaja) n MElakukan KErja tu dgn cotcetcotcet - xIklas).KEnapa sy dgN SenangnYEr berubah Menjadi PENdengus??KAn saya sepatutnyer lebih Positif??kan?sebagai ibu Sifat PEnyabar saya Sepatutnye LebiH tinggiKAn??wpon Kadang2 saya Rase sebaGAi Wifiey WeekEnd Tugas saya Amat BErat..Kalu dulu saya suke Tdo lambat Dan Bangun LAmbat..tapI saya sekarang Akan tdo Lebih awal n Bangun LEbih awal..BAguskan??Bangun awal rezeki Murah=)..KAlu dulu saya seorang YAng sgt particular dgN kekemasan..saya BLeh mengemas tanpa henti..MElenting n PAntang tgk barang Xdiletakkan di tempatnyer..skang saya lebiH fleksibel..BIarla anak saYa yg Satu itu BErmain sepuasnyer..menyepahkan MAinannYE merata2 (oh sayA juga Turut BErmain dgn GEmbira)..Bile anak kesayangan saya tdo barulah saya mengemasNYe..BUkanKAh itu LEbih Mudah??Dan uMAh pon KEmas JUga..kan??
p/s : Saya Mahu BErubah MEnjadi lebih Positif sBab kadangkala Saya turn out to be NEgative wpOn saya CUbe..Hihi..suNGgU tEnanG MelIHat C kecIl Ini

2 comments:

K-Baby said...

Salam Mommy,
Nak invite Mommy untuk join contest dan menang cute slogan tees for your kids sempena pelancaran blog kami!
Thanks ya.
mykedaibaby.blogspot.com

NoRazUraShIma said...

wsLm..Nnt sy Tgk YE..slamat berkenallan=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...