Wednesday, January 12, 2011

mOtoR oh MotOR

Work like you don’t need money, love like you’ve never been hurt, and dance like no one’s watching
I always go to work at 740am...from my lovely home to my office take me about 20 minutes (i always punch at 7.55-8 am..hehe)..hem...what i'm going to tell is ordinary things..but still i want to burst this out...this morning, i drove as usual to work...as usual jugak...a bit congested sampai traffic light kuar damansara damai (it takes me 10 minutes max)...masa orang berebut masuk lane nak kuar tu..ada r motosilkal2 yg menyelit sane sini di antara kereta2 bas2 yang ade..mmgla korang kecik..but do think about us s other road users..korang men masuk je himpit2 rempit2...n hon2 kat kitorang sebab korang nak nyelit...haihs..nak marah pon ader...sabarla..walaupon korang nek moto senang nak selit tapi korangla makhluk yg paling senang jatuh..paling senang nak accident..n paling senang nak parah ok???please..ade sedikit kesabaran dan ada sedikit perasaan MEMBERI LALUAN kepada kami pengguna jalanraya yang lain..Bleh kan??sampai KAmi yg NEk KEte ni takut Nk jaLan sebab taKut telanggar anda yg kecil tapi rase besar itu...HA aMbIk Ko..kan ak da marah...

2 comments:

Firdzah said...

shima... i pon sgt geram kat derang.. marah2 sambil angkat2 tgn..padahal dorg bw laju giler sambil nyelit2.. kite pon nak nyelit jugak (;.. kdg2 mmg terkeluar ayat2 yg tak sepatutnye...

NoRazUraShIma said...

btolkan kaklong..kadang2 pagi2 da ilang sabar=(
xbest bile pagi2 da marah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...