Wednesday, February 2, 2011

PelIk tapI BEnar

Never interrupt your enemy when he's making a mistake

MusuH dalAm selimut...KAwan MAkan Kawan...hem istilah2 yg patut digunakan Utk seseorang..seseorang??hem sebenarnyer da lame sgt ak simpan cite nih..da banyak sgt ak saba..saba dan saba...even though ada certain thngs yg mencabar credibility ak ak stil besaba n besaba...Penah satu ketika ak rase macam bile mAsuk 1 department tu orang pandang ak smacam..aura negatif datang bertubi2..ak raser ak yg serabut alam dgn masalah yg dicipta oleh orang laen khas utk ak...macam2 menda negatif belegar2 di keliling ak...keep surrounding me padahal ak xkaco idup sape2 poN...tapi tu satu ketika dulu r..skang ak masih mendengar cerita yg masih xsedap didengar..Bile ak wat derk nGan pekara macam nI ak rase macam xde perasaan Nak keco2 bela diri cakap kat sume orang ak ni baik..WTH..ak bUKannye orang yg nak menceceh kat sume org ak baik..u can judge me..bukanLA nak cakap ak baik padahal ak memg baik..haha..
kadang2 ak tepikir..kite bukan budak skolah yg nak gado sebab ejek2..gemok r..buruk r...or sebab berebut bf..hish...skang masing2 da keje..masing2 da ada life sendirik yg patutnyer dijaga..pada ak opis bukanla tempat utk kite menjaja cerita orang..lebih baik jika kite berkongsi sesuatu yg sesuai sahaja..ada yg Pelu diceritakan ada yg tidak..kite da besar, matang dan waras utk bezakan yg mane BAik yang mane buruk...skang ak lebih kepada IGNORe.IgNore..Ignore...nAK cakap ape Pon cakapla...yg penting..ak tau yg terbaik utk ak..hem harap2 orang yg masih begitu akan berubah menjadi lebih baik..berhenti bercakap buruk tentang orang lain dan berhenti menjaja cerita sendiri yg mungkin xseswai dijaja...
XkanLA nak gado sampai jadik camni..tapi bile pkir balik...baik gado camni dari men psiko..saket dalam siot
Kadang2 rase nak debik jek skali kasik sedar..tapi die tau sedar ke??
LEpas Pkir2 BAlik Kan baIk ak wat MEnde Kat atas Nih
p/s : sebenarnyer ak da kool da pasal mende nih..tapi lately cite main merapu2 wpon kali ni xlibatkan ak tapi ak tau perasaan org terlibat sebab ak penah telibat..paham ke ayat belit2 ak ni?xpaham pon kasikla paham oke

1 comment:

Susu said...

Paham, paham ,paham.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...