Friday, April 1, 2011

BF...IS da BEst moMenT

BiLE seBut PAsaL Breast FeedING..saYA memg SgT mEnyokONG Bf Nih..PAda saya ApabILA bb diBfKAn OLeh MAmaNYa, SaaT Tu Adalah SaaT Yg PalINg IndaH...Rase Bonding Yg SanGAT KUAt Antara MAma n bb..KAn??
SayA sedIkit KEcewa NGAn Diri SendIRi SeBAb Saya HAnya BErJAya Fully bf MuHAmmAd RAyhan HAtta SeLAma 11 BUlan...MAsa SetAhuN da CamPur DgN FM Nan..MUla2 caMpUR tu MEnitik Jugalah air MAta saya Nih...EnTAhla ke mana terbangnye semanGAt NAk MEnGEpam Tu..Dulu2 bLEh je Kat OPis 3  KAli PAm..AlhamduLillAh saya dikURniAkan Anugerah ILahi Itu SungguH BAnyak..sKAli PAm BLEh Dpt 9Oz..sO cuKupLA uTk MEngEjar KEperlUAn rayhan Yg semAkIn HAri SemakIn BAnyak MiNUmnYEr..HEhe.Skang sayA hanYA PAm sekalI ApabILA di UMAh...jadI HAnYA 1 Botol 10oz DibeKAlkan Utk HEro saya SetiAp HAri...Saya masiH KEcewa dGn DIRi sayA iNi..seBAb xFully BF rayhan LAgik...But I make sUre HE will Direct BF When I'm hoME..xPEnah skali PoN MAsa sayA di UMAh saya xbfKAn rayhan..SemOGa ikatan KasiH sayang saya dan Rayhan BErpAnjangan...
INsyaaLLAh saya Akan bfKAn Sampai UmurnYE 2 TAhun..ChayOk MAma...=)
p/s : KAwan2, Silalah BF anak Anda..KAlu Bleh LEbIH BAik daRi saya...bIarla fuLLy bf Selama 2 TAhun..saya akan CUbe Untuk Anak KE2 nnt BFkan fuLLy selama 2 TAhun...Tapi bLom Ada Bb Dalam Perot Saya Ok???itu TArgeT saJA...
P/s 2 : Saya MAsiH LAgi Bw iBu2 YAng senTiasa MEnJAdi InspiRasi Dalam BF ni...Saya JuGA mahU jadi SepErti MEreKA..MunGkiN saya Bleh MEngePAm dGn LEbIh KErap Dan LuPEkan Fm yg Saya da GuNAkan selama 4 bULAn Ini??
p/s 3 : Terima KAsih KEpada Avent Yg sgt2 BerbAkti KEpada sayA..saya Masih lagi GuNAkan aVEnt Utk pAm susu...ia sgT cOmfort=)

MAMA SAyANG BAnGAt RayhAn...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...