Wednesday, September 28, 2011

PuTus?

sEBut tentang Putus Ni..banyak Yg putus..putus cinta putus tunang Putus Kawan..putus kawen...Banyak Cara kite nak overCome Putus Ni....
1) NAngisla sepuas2 hati...nanges ni bagus..seBAb hati bleh jadi lebih kuat lepas nanges (pastikan camtu)
2) Berceritala sampai puas (make sure org yang kite cite tu rapat ngan kite supaya die xbagi aura negatif kat kite
3) Lupekan bukan senang but it will heal by time.yela nak2 kalu da becinte betaun2..xpe...bleh punye lupe..bagi masa utk diri anda heal...
4) bzKAN diri ngan aktiviti2 ngan kengkawan or act yang bleh wat anda lupe peristiwa sedeh tu
5) Allah sentiasa bagi kita yang terbaik....
p/s : kenapa saya wat ntry ni?saya nak cakap ramai sgt org kat dunia ni yang penah mengalami peristiwa yang sama..ramai yang boleh bangun dari kekecewaan dan jadi cemerlang gemilang terbilang...so...chill...=)..jgn jadi minoriti yg kecewa dan terus kecewa..rugi tau...bagila hati anda kat orang yang lebih LAYAK

PSSSSS I lOVE U My HubbY Mr SHAh N My LiTLLe Hero Mr RayHAn
(Tgk..Allah kurniakan saya Yang LebIh Baik..lebiH Baik..lEbih Baik...dan Saya LebIh Bahagia..alhamdulillah.Smoga BAhagia Ini Berkekalan Hingga Syurga dan Allah peliharakan rumahtangga saya. Mengekalkan rasa sayang dan cinta kami suami Isteri)

So KAwan2 Ku Yg Baru Putus...BErdoalaH Supaya hati kite tabah..n banguNLa dari kekecewaan itu..kite akan menjadi lebih tabah

PEnah Putus Cinta?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...