Thursday, November 10, 2011

assalamUalaIkuM..KemBAli BersiAraN...
BUkan Xnak MEnuLIS tapi IDea Tadak..so hibernate for awhile...tapi masih BlogWalking dgn jayanya=)..
saya banyak Cerita tentang student saya dengan anda marah Dan siNis..skang BIle suda calm Down saya Cuba utk menulis semula Dengan pemikiran yang lebih tenang...
saya dari dulu memg suka mengajar..selama ini saya sgt Cool..sgt susah nak meninggi Suara apatah lagi marah2...saya senang utk Menerima student saya seadanya...tapi Lately perasaan MArah Mmg cepat btol MEnguasai Diri...KAdang2 saya terpaksa Meditasi utk dapatkan ketenangan..kuar sekejap dari kelas jalan2 to avoid me from scolding and terkuar kata2 yang xsepatutnya..haihs
saya Rasekan student sekarang LebiH sukar utk didekati..maksudnye KAlu kite too close kite kene pijak kepala but if we r too hard to them diorang pOn akan tensioN..hem...nampaknye saya kene ada satu method baru utk pastikan diorang lebih enjoy dalam kelas saya plus emreka lebih banyak blaja menghormati..i do respect them but they have to respect me too...bukanla saYA ada kuasa veto sampai xdengar pendapat diorang tapi bila saya wujudkan KEadaan Demokrasi diorang LUpe diri n lUPe saya ni pengajar diorang...
saya suke mintak student saya senaraikan my keburukan n kebaikan utk muhasabah diri..yela..kadang2 kite xsedar kite pon ada salah...so to my student sume saya maafkan anda..ape saje salah anda pada saya...saya tetap doakan kejayaan anda dunia akhiraT...n saya Juga minta maaf dari anda for what i did wrong...but u have to believe me..all that i did just for your own Good...
Erk...BErmOTifkAh??

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...