Wednesday, February 6, 2013

HappY bIRThday saYang

Eh entri ni patot da buat lame...
HAPPY BIRTHDAY to MY DEAR SON
Muhammad Rayhan Hatta bin Mohd Shah Affende

dah 3 taun anak mama..you know i already forgot my delivery pain..igt mcm sakit tapi da xigt..hehe..so u born on 28th Jan 2010..11.00am..Mama pushed 2 times n dapat tgk mk bb mama ni..hope anak mama jadi anak yang soleh..sentiasa diredhai Allah dan di bawah lindungan Allah...Cemerlang dunia dan akhirat..Insyaallah..time flies so fast..u r big boy now..da blh peepee in the toilet..poopoo in the toilet..wpon kadang2 awak ter juga di mana2..hehe..thanx for being there with me..thanks for being my strength..thanks for being my world..thanks for being my everything..wpon awak suke gadoh dgn mama..awak nak ikut papa balik gm tgl mama..tapi mama tau awak syg mama..kan..kan..awakla peneman mama pengganti papa bile die xde..awak jgn nakal sg ye..nnt mama marah..mama kan garang tapi awak xtakut..hehe

p/s: sudah2la tgk ultraman tu ye..hehe..mama LOVES rayhan..oh lupe plak..Birthday Rayhan buat same2 ngan Anniversary papa mama..

2 comments:

just azura! said...

haha rehan budak bijak.. aunty punye hadiah kat raihan kira donut tu lah ek.. hehe

NoRazUraShIma said...

haha..oke aunty..thanx for da delicious donut..hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...